למה להשתמש במערכת גוהייבריד?

למה להשתמש במערכת גוהייבריד?

 

אם הגעתם לכאן כנראה כבר יצא לכם לקרוא את אחד המאמרים שכתבנו בגוהייבריד על עידן המרקטפלייסים החדש שמתרחש באיקומרס הישראלי.
אם עדיין לא, זה המאמר בשבילכם. בקצרה – עידן המרקטפלייסים בישראל החל והמרקטפלייסים ישתלטו בקרוב על המסחר האלקטרוני גם במדינה שלנו, בדיוק כמו שהם השתלטו בשאר העולם. אנחנו בגו הייבריד לא רוצים להישאר מאחור בזמן שכל העולם מתקדם לכיוון מסוים ולכן זו אחת הסיבות שבנינו מערכת כזו שתעזור ותיתן מענה לכל אנשי האיקומרס בישראל שרוצים גם כן להתקדם לאותו כיוון ולקחת את העסק שלהם לשלב הבא.
לפני שנעמיק חשוב קודם כל להבין – מהי בכלל מערכת גוהייבריד.

מהי מערכת גוהייבריד?

גוהייבריד היא פתרון מקיף, המאפשר לכם לנהל את פעילות המרקטפלייס, החנות וכל מה שבאמצע והכל במקום אחד. המערכת נבנתה במטרה לייעל את כל ההתנהלות מול המרקטפלייסים. כל היבט במערכת הזו הוא מהיר, יעיל ומעוצב על מנת לאפשר לכם לנהל את ערוץ המכירות שלכם במרקטפלייסים במקום אחד ובזמן קצר.

המערכת מחוברת מצד אחד למספר מרקטפלייסים בישראל כדוגמת: שופרסל, סופר-פארם, וואלה שופס ועוד ומהצד השני לפלטפורמות חנויות עצמאיות כדוגמת שופיפיי, ווקומרס, החנות האינטרנטית של ישראכרט ועוד. כלומר, מערכת גו היבריד תהיה סביבת העבודה המרכזית שלכם שממנה תוכלו לנהל את כל פעילות המכירות מהמרקטפלייסים השונים.
מוצרים שיועלו לחנות העצמאית שלכם יתעדכנו באופן שוטף ואוטומטי בתוך המערכת ומשם ישירות למרקטפלייסים שאליהם אתם מחוברים דרכה.
הכל כמובן עובד גם בצורה דו-כיוונית, כלומר הזמנות שיתקבלו במרקטפלייס תועברנה באופן אוטומטי ישירות לחנות שלכם שמחוברת לגוהייבריד.

הפשטות והנוחות בגוהייבריד

אם כל הפסקה למעלה נשמעת לכם קצת מסובכת מדי ואולי אפילו מעוררת בכם סלידה קלה מכל התיאורים הטכניים, הסירו דאגה מליבכם. אנחנו בעצמנו מנהלים חנויות איקומרס בישראל, והבנו שאנחנו רוצים להפוך את העסק שלנו להיברידי – כלומר לפתוח עוד ערוצי מכירה באמצעות המרקטפלייסים המובילים בישראל.
לכן החלטנו להרים את הכפפה וליצור פיתרון קל ומהיר לכל בעלי החנויות הדיגיטליות בארץ. הערך העיקרי שהוביל אותנו לכל אורך הדרך הוא המטרה שבגוהייבריד מה שיבלוט זה הקלות והפשטות במערכת. לא צריך להיות טכנולוג או איזה איש טכני יוצא יחידת 8200 בשביל להשתמש בה. מערכת גו-הייבריד מטרתה לתת מענה ברור ונוח מאוד לכולם, רק צריך לדעת להפעיל מחשב, להכיר את השפה העברית ואתם מסודרים.
אוסיף לכם כאן במאמר קצת צילומי מסך ותראו איך גוהייבריד נראית מבפנים.

 

מה היכולות של גוהייבריד?

המערכת נבנתה בשביל להקל על סוחרי האיקומרס בכל מה שקשור להתנהלות המכירות במרקטפלייסים, ולצערנו ישנם לא מעט חסמים ואתגרים שהיינו צריכים לפתור כגון:
העלאת מוצרים מסורבלת וידנית, סנכרון הזמנות בין המרקטפלייס לחנות, עדכונים ידניים של מחירים, מלאים וכ'ו ועוד – אבל היי! איזה מזל שכבר פתרנו אותם.

עם גו הייבריד אפשר לעשות:

  • העלאת מוצרים שלכם בלחיצת כפתור לחשבון הסוחר שלכם במרקטפלייסים – אין צורך להעלות מוצר מוצר, לכתוב תיאור, להוסיף תמונה, גודל, צבע ועוד ועוד. המערכת שלנו כבר מזהה הכל לבד ומעלה הכל בשבילכם.
  • סנכרון של כל שינוי בקטלוג שלכם – בין אם זה מלאים או מחירים שאתם רוצים לעדכן, כל שינוי מתעדכן אוטומטית בחשבון הסוחר שלכם במרקטפלייס.
  • ייצור ברקודים בצורה אוטומטית – המרקטפלייסים מחייבים שלכל מוצר שעולה למכירה בפלטפורמות שלהם יהיה ברקוד חוקי. כן ברקוד, כמו שיש בסופר לכל מוצר. אבל רגע מה קורה אם אתם לא עובדים עם ברקודים בחנות שלכם? זה בסדר, מערכת גוהייבריד יודעת לייצר עבורכם ברקודים ייחודיים וחוקיים לכל המוצרים שלכם.
  • דאשבורד סטטיסטיקות – המטרה של גו-הייבריד היא שתמכרו בכמה שיותר ערוצי מכירה ומרקטפלייסים, לכן במערכת גם קיים עמוד שמסכם עבורכם את כל הפעילות שלכם, בו תוכלו להסיק מסקנות: איפה אתם מוכרים יותר, איזה מוצר נמכר פחות ואולי אפילו תגלו שכדאי לתת איזה מבצע על קטגוריית מוצרים מסויימת לקראת החגים.
  • סנכרון הזמנות אוטומטיות – כל הזמנה שתתקבל במרקטפלייסים השונים שתתחברו אליהם תיכנס ישירות אל חנות האונליין העצמאית שלכם כהזמנה רגילה לחלוטין ולא תצטרכו לתפעל כמה מערכות במקביל. כמו כן, גם המלאים תמיד יהיו מעודכנים ומסונכרנים ולא תצטרכו לעשות זאת בצורה ידנית.
  • ועוד ועוד.. סיכמתי לכם את זה כאן בצורה מסודרת:

 

גוהייבריד

לסיכום

הגיע הזמן לענות על השאלה בשמו של המאמר זה – למה כדאי להשתמש במערכת גו היבריד?
השתדלתי במאמר זה להסביר בצורה הטובה ביותר מהי מערכת גוהייבריד ומה היא יודעת לעשות במטרה לענות על השאלה הזו. בעל חנות איקומרס, שרוצה לקחת את העסק שלו לשלב הבא ולעלות על גל האיקומרס החדש של המרקטפלייסים בישראל ובכך להגדיל את ערוצי המכירה שלו – בוחר נכון לטעמי. השאלה באיזו דרך:
בדרך מורכבת, רוויית בירוקרטיות מול המרקטפלייסים וניהול כל מרקטפלייס בנפרד משמע – הקצאת כוח אדם, זמן וכסף יקרים בעבור זה?
או בדרך קלה, פשוטה, הרבה יותר זולה מהאלטרנטיבות ובטח שהרבה יותר יעילה – בעזרת מערכת גו-הייבריד.

אצלנו הכל שקוף מההתחלה, גם המחירים לשימוש במערכת.

ואם תרצו סתם לדבר, אנחנו כאן 🙂

 

קחו את העסק שלכם לשלב הבא - תהפכו להיברידים!