סופר-פארם מרקטפלייס – כל מה שצריך לדעת

סופר-פארם מרקטפלייס – כל מה שצריך לדעת

נכון ל-2022, סופר-פארם מחזיקה בלמעלה מ-270 סניפים בפריסה ארצית. שם דבר בכל בית בישראל, אין תושב בישראל שלא מכיר את הלוגו המפורסם ואת הסניפים מלאי הטוב של הרשת – קוסמטיקה, ויטמינים, תרופות, מוצרים לתינוקות, אופטיקה ועוד.
מותג סופר-פארם נבחר לאחד מבין חמשת המותגים האהובים ביותר בישראל.
אם עוד לא הבנתם למה כדאי לכם למכור על גבי מרקטפלייס ישראלי – מומלץ בחום לקרוא את הכתבה הבאה.
אז מה זה בעצם סופר-פארם מרקטפלייס, הבייבי החדש שענקית הדרגסטור מטפחת בשנתיים האחרונות? אילו יתרונות יש לנו כסוחרים להעלות את סל המוצרים בחנות הפרטית שלנו לפלטפורמה המעניינת הזו? ואם יש לי חנות עם מוצרי קוסמטיקה ופארם – האם גם אני יכול לסחור על הפלטפורמה הזו ולהנות מערוץ הכנסה נוסף?
סופר-פארם מרקט פלייס, כל מה שצריך לדעת – במאמר הבא!

סופר-פארם אונליין

סופר-פארם אונליין, פלטפורמת הסחר באונליין של רשת סופר-פארם. הפלטפורמה מציעה ללקוחות סופר-פארם אתר ואפליקציה בה הקהל הרחב יכול לרכוש את המוצרים של סופר-פארם מבלי להגיע לסניפים פיזית.
קצת נתונים: האתר של סופר-פארם אונליין מכניס למעלה מ-3.5 מיליון משתמשים ייחודיים בחודש! כ-80% מהמבקרים נכנסים דרך הטלפון הנייד (תזכורת לכל מי שעוד לא סגר סופית את עניין הרספונסיביות בחנות שלו).
וכמובן יש גם את האפליקציה שגם לה נתונים לא פחות מרשימים. מעל 3 מיליון הורדות, טראפיק של מעל ל-550 אלף משתמשים בחודש. בנוסף, 80% מהקופונים שלקוחות סופר-פארם מממשים בסניפים הוא דרך האפליקציה.
בשורה התחתונה אפשר להבין באופן ברור: הלקוחות של סופר-פארם לגמרי באונליין. אם זה באתר או אם זה באפליקציה, הם נהנים מחוויית המשתמש ומההיצע שזהה לזה שבסניפים ומטעמים של חיסכון זמן וענייני נוחות כאלה ואחרים – מעדיפים לרכוש את המוצרים שלהם אונליין.
איך זה קשור אלינו אתם בטח שואלים את עצמכם… במסחר יש חוק ברור לכולם: איפה שיש קונים יהיו גם מוכרים מהצד השני.
אבל רגע, עד עכשיו זו סופר-פארם ששימשה כמוכר אחד בלעדי לכל מיליוני הקונים שמשוטטים מידי חודש על האתר והאפליקציה ומחפשים לרכוש מוצרים שונים.
אז זהו – שזו הבשורה: סופר-פארם פותחת את שעריה לסוחרים הישראלים, בעלי החנויות, להצטרף לחגיגה ולהיכנס כמוכרים רשמיים עם הסחורה שלהם ולהנות גם הם מהכוח האדיר של הפלטפורמה שלה.

סופר-פארם אונליין. חשיפה למיליוני משתמשים בכל חודש
סופר-פארם אונליין. חשיפה למיליוני משתמשים בכל חודש

מה זה סופר-פארם מרקטפלייס

סופר-פארם מציעה לכל סוחר בישראל שיש לו חנות אינטרנטית להשתמש בשירותיה ולנצל את החשיפה העצומה שלה ולהעלות את החנות שלו לפלטפורמה שלה. חשוב לומר: גם חנויות שעדיין לא הקימו מערך סחר אונליין יכולים להצטרף למערכת.
המוכר מצידו, דואג להעלאת המוצרים למרקט פלייס, קביעת המחירים והמלאי, טיפול בהזמנות, טיפול בהחזרות וזיכויים והעלאת חשבונית פר מכירה למערכת.
סופר-פארם מצידה, פועלת למען שיווק המרקטפלייס (מדובר על תקציבי שיווק של אחת מהקמעונאיות הגדולות בישראל – רק מזכירים), אופטימיזציות שוטפות לאתר, SEO (קידום אורגני), הבאת הטראפיק לאתר, אישור המוצרים במערכת ושליחת סטטוס הזמנה ללקוחות.

היתרונות במסחר על סופר-פארם מרקטפלייס

חשיפה:

כפי שהבנו ביחד, לסופר-פארם יש חשיפה של מיליוני משתמשים מידי חודש. זו חשיפה ענקית בכל קנה מידה, ואין בעל חנות שלא ירצה להנות מהחשיפה הזו. אנחנו מדברים על מיליוני לקוחות פוטנציאלים חדשים לעסק שלנו מידי חודש.

מותג:

סופר-פארם היא מותג על בישראל והלקוחות שקונים בה בוטחים בה ב-100%: באיכות הסחורה, במחירים ובשירות הלקוחות האדיב. ליצור מוניטין כזה למותג זה לא עניין של שנה ולא שנתיים.
יש לנו כאן אופציה "לרכב" עם המוצרים שלנו על מותג עם מוניטין שרץ כבר שנים, שהלקוחות שלו מכירים אותו וסומכים עליו שאם הוא מעלה משהו באתר שלו זה כנראה מוצר טוב ואמין.

סופר-פארם. מותג מוכר בכל בית בישראל ולנו יש הזדמנות "לרכב" על שמו הטוב
סופר-פארם. מותג מוכר בכל בית בישראל ולנו יש הזדמנות "לרכב" על שמו הטוב

ערוץ הכנסה נוסף:

פתיחת החנות שלנו לערוץ הכנסה נוסף זה תמיד דבר טוב ורצוי כמה שיותר כדי לא להיקלע למצב שהסתמכנו על ערוץ הכנסה אחד והוא נפל. דבר עוד יותר טוב – שזה ללא עלות. מה שתשלמו לסופר-פארם זה רק על מוצרים שכבר מכרתם. לא מכרתם? לא שילמתם. אין לנו כאן מה להפסיד.

קהל לקוחות מחונך:

קהל הלקוחות על גבי הפלטפורמה של סופר-פארם מרקטפלייס כבר מחונך לקנות אונליין (buying intent). מה שנותר הוא רק להוסיף את המוצרים שלנו ולתת גם להם להימכר.

ממומן:

לאחרונה סופר-פארם הוסיפה מערכת שתאפשר לסוחרים השונים לפרסם את המוצרים שלהם בתשלום במקומות אסטרטגיים בתוך המרקטפלייס, מה שיעניק לנו הסוחרים נראות טובה יותר ופוטנציאל גבוה יותר למכור. התשלום במודל PPC – תשלום פר לחיצה (על פרסומת).

אין הגבלת קטגוריות:

סופר-פארם לא מגבילה את הסוחרים שנכנסים למערכת שלה מבחינת קטגוריות. הכוונה היא שגם אם אתם מוכרים קטגוריות שחופפות לאלו שסופר-פארם מוכרת אתם יכולים להעלות את המוצרים על גבי הפלטפורמה של סופר-פארם מרקטפלייס. יתרון אדיר – מותגים שיצליחו וימכרו בהיקפים יפים בקטגוריות חופפות לאלו של סופר-פארם עשויים לקבל הצעות כאלו ואחרות מהקמעונאית הגדולה כמו למשל שילוב המוצרים בסניפים, שיתופי פעולה ועוד.

סיכום

סופר פארם מרקטפלייס כבר פלטפורמה שרצה כמעט שנתיים, מכילה בתוכה כמה מאות סוחרים וקטלוג של כ-50,000 מוצרים זמינים לרכישה.
מהיתרונות הרבים שמנינו, המוניטין של הרשת והוכחת ההיתכנות שכבר קיימת אפשר להבין דיי בקלות:
יש לנו את כל הסיבות להצטרף לחגיגה ולהתחיל למכור את המוצרים שלנו על גבי סופר-פארם מרקטפלייס.
ורצוי כמה שיותר מוקדם. זה מוכיח את עצמו בכל שוק – ככל שנהיה שם מוקדם יותר, נהנה ונצליח לטווח הרחוק יותר.

אושרתם כסוחרים בסופר-פארם מרקטפלייס ומוכנים להתחיל לסחור?
מערכת GoHybrid תעזור לכם לחבר ולסנכרן את חנות האיקומרס שלכם בצורה המהירה, היעילה והמקיפה ביותר לתוך סופר-פארם מרקטפלייס על מנת שתתחילו למכור מהר – והרבה!

עוד לא הצטרפתם ושואלים את עצמכם איך עושים את זה?
פשוט מאוד, פונים לסופר-פארם במייל התמיכה שלהם למרקטפלייס ומתחילים את תהליך ההרשמה:
[email protected]

קחו את העסק שלכם לשלב הבא - תהפכו להיברידים!