מה זה נכס דיגיטלי מניב?

מה זה נכס דיגיטלי מניב?

עולם האינטרנט פתח לאנשים רבים אפשרויות תעסוקה רבות. אחת מאפשרויות התעסוקה היותר טובות שהאינטרנט יכול להציע לרבים מאתנו היא הקמת אתר אינטרנט שדרכו נוכל למכור מוצרים. אתר אינטרנט שהוא חנות וירטואלית יכול להיות דרך נוחה להרוויח כסף מהבית. אתר אינטרנט זה נקרא גם נכס דיגיטלי מניב.

בניית נכס דיגיטלי היא העתיד של כל עולם העסקים בארץ ובעולם. אם בעבר מכירות דרך האינטרנט נראו כמו חלום רחוק – היום מחקרים רבים מראים שיותר ויותר אנשים בוחרים לעבור לקניות דרך האינטרנט במקום ללכת באופן פיזי לחנויות. באמצעות האינטרנט כל עסק יכול למכור את המוצרים שלו לכל מקום בעולם מארצות הברית ועד אירופה או קנדה.

נכס דיגיטלי מניב. האם זה יכול להתאים לנו?
נכס דיגיטלי מניב. האם זה יכול להתאים לנו?

למה כדאי להשקיע בבנייה של נכס דיגיטלי מניב?

כדאי להשקיע בבנייה של נכס דיגיטלי מניב, כי בניית נכס זה ותפעול שלו יכולים לאפשר לנו להגדיל את ההכנסות החודשיות שלנו. השקעה בבנייה של חנות וירטואלית אותה נוכל לתפעל באופן פשוט יחסית תוכל לאפשר לנו להיות עצמאיים יותר מבחינה כלכלית. חשוב לציין שהעיקרון המרכזי בבסיס הצלחתה של כל חנות אינטרנטית הוא החשיפה – ככל שנחשוף את המוצרים שלנו לקהל יותר גדול (ע"י שיווק אורגני/ממומן) כך יעלו המכירות שלנו. דוגמה להעלאת החשיפה האורגנית שלנו היא חיבור אתר החנות שלנו לאתר מרקט פלייס בין לאומי כמו אמזון או לאתר מרקט פלייס מקומי בישראל דוגמת סופר-פארם מרקטפלייס. שואלים את עצמכם מה זה בכלל מרקטפלייס? מוזמנים לקרוא מאמר שכתבנו בנושא.

כאשר אתם בוחרים לבנות אתר חנות כדאי לכם לחבר אותו באמצעות תוכנה ייעודית ונוחה לאתרי מרקט פלייס. התוכנה תוכל לחסוך לכך הרבה כאב ראש ועבודה קשה בהעלאה ידנית של המוצרים ובסנכרון השוטף והיא למעשה תהפוך את תהליך החיבור שלכם לאתרי המרקט פלייס ליעיל יותר ומהיר יותר.

מה ההבדל בין אתר מרקט פלייס ובין אתר חנות רגיל?

קיימים הרבה מאוד סוגים שונים של נכסים דיגיטליים מניבים. חשוב להבדיל בין אתר חנות רגיל ובין אתר מרקט פלייס. שני סוגי האתרים האלו הם נכס דיגיטלי מניב. אתר חנות רגיל הוא אתר שניתן למכור דרכו מוצרים בכל הארץ ובכל העולם. אתרי מרקט פלייס יכולים להיות מחוברים לאתר החנות הפרטית שלנו וכך לאפשר לנו ליהנות מחשיפה גדולה יותר להרבה יותר לקוחות. אם אתם רוצים להגדיל את החשיפה העסקית שלכם כדאי לכם לשקול לקדם אותו באופן אורגני או ממומן בגוגל או בפלטפורמות הסושיאל השונות דוגמת פייסבוק, אינסטגרם וכו'.

למי בניית נכס דיגיטלי מניב יכולה להתאים?

בניית נכס דיגיטלי מניב יכולה להתאים מאוד לבעלי עסקים שיש להם חנויות פיזיות והם רוצים להתחיל למכור את המוצרים שלהם באינטרנט. מכירת מוצרים באינטרנט יכולה להיות מכירה של כל מוצר החל ממוצרי מאכל ועד מוצרי אופנה או מוצרים אחרים כמו צעצועים, רהיטים, מוצרי חשמל ועוד. אם אנחנו רוצים לפתח את העסק שלנו כך שהוא יניב יותר מבחינה כלכלית – אז הבחירה להקים נכס דיגיטלי תוכל לשפר את אחוזי הרווחיות שלו מאוד. באופן כללי מגיפת הקורונה לימדה אותנו שאסור להתבסס על ערוץ הכנסה אחד ולכן התרחבות של עסק פיזי לתוך זירת האונליין ומעבר למכירה רב ערוצית יכולה גם להציל אותו בתקופות של משברים.

מעבר ממכירה חד ערוצית לרב ערוצית.
מעבר ממכירה חד ערוצית לרב ערוצית.

האם העתיד של העסק שלך הוא באינטרנט?

אם אתה רוצה לדעת אם העתיד של העסק שלך באינטרנט על ידי הקמה של נכס דיגיטלי מניב, כדאי שתשאל את עצמך מספר שאלות:

  • האם אתה רוצה להרחיב את הפעילות העסקית שלך?
  • האם אתה רוצה למכור יותר?
  • האם אתה יכול להתמודד עם תחרות גדולה?
  • האם אתה יודע לספק סחורה גם לאיזורים רחוקים יותר משל העסק שלך?
  • האם קהל הלקוחות שלך קונה באינטרנט?

אם ענית על כל השאלות האלו כן! אז סימן שגם לך יכול להיות עתיד בבניית חנות באינטרנט. אם אתה רוצה לבנות חנות אינטרנט לעסק שלך חשוב שתעשה זאת באופן מחושב וחכם בעזרת מומחים בתחום של סחר אלקטרוני ובניית אתרים.

בסופו של דבר, השקעה בבניית חנות וירטואלית לעסק שלך תאפשר לך לקדם את העסק שלך כך שהוא יהיה הרבה יותר רווחי, יציב .

קחו את העסק שלכם לשלב הבא - תהפכו להיברידים!