על מה שופרסל מרקטפלייס שמה דגש?

לכל חברה יש את הדנ"א שלה ולכל מנהל יש את הדרך שלו לעשות עסקים. אך לא סתם יש עסקים אשר צומחים לממדי ענק ויש עסקים הנסגרים אחרי שנה. עסק אשר התחיל בקטן וצמח וצמח עד שהגיע לגודל עצום הוא עסק שנוהל כהלכה והדוגמא הבולטת ביותר לכך היא שופרסל מרקטפלייס. שופרסל צמחה להיות אחת החברות הגדולות במשק ואם אתם רוצים לדעת למה אזי זה בגלל מה שהיא שמה עליו דגש.

הדגש של שופרסל הוא שהלקוח תמיד במקום הראשון. הלקוח חייב לקבל את השירות הטוב ביותר, את המחירים הטובים ביותר, את המבצעים השווים ביותר, את המשלוחים האיכותיים ביותר ולמעשה כל דבר אצל שופרסל חייב להיות הטוב ביותר. מהמכוניות שמסיעות את המוצרים ללקוח ועד המוצר שהלקוח קנה.

כיצד שופרסל מרקטפלייס הפכה לחברה המובילה בארץ?

אז איך שופרסל מרקטפלייס הגיעה להיות החברה המובילה בארץ? אם כן מנהלי שופרסל לאורך השנים החליטו כי הדבר החשוב ביותר בחברה הוא להעסיק את העובדים הטובים במשק. ככל שיש לך עובדים יותר טובים כך העסק שלך יצליח יותר.

כך המנהלים של שופרסל מרקטפלייס הם שם דבר בתעשייה והם מבוקשים מאוד בכל עסק ועסק. אך גם העובדים הזוטרים בחברה הם הטובים ביותר והרבה מאוד מושקע בהכשרה שלהם. כך יוצא כי אתר האינטרנט של החברה והמרקטפלייס שלה הם האתרים המובילים בארץ. אם אתם רוצים מוצרים איכותיים במחירים שפויים עם משלוח מהיר עד הבית או עד נקודת חלוקה פנו לשופרסל ואנו מבטיחים לכם כי תרוויחו בענק ותגידו לנו תודה.

על מה שופרסל מרקטפלייס שמה דגש?

מדוע כדאי לי לקנות אצל שופרסל מרקטפלייס?

כאשר אנו באים לקנות מוצר אנו רוצים להבטיח כי המוצר יהיה כמה שיותר איכותי ויעבוד כמו שצריך. את זאת שופרסל מרקטפלייס הבינו ולכן החברה מוכרת את המוצרים האיכותיים ביותר בשוק.

כל מוצר של החברה נבדק שוב ושוב וזאת בכדי להבטיח כי הוא יעבוד כמו שצריך. כל המוצרים הם האיכותיים ביותר שיש כאשר שופרסל חרטה על דגלה לעבוד עם הספקים המקצועיים והאיכותיים ביותר שיש. אנו מבינים כי אם תתאכזבו לא תקנו אצלנו יותר ולכן אנו שמים דגש לא רק על חווית קנייה באתר אלא גם על מכירת המוצרים הטובים במשק וכך גם אתם מרוויחים בענק וגם אנו מרוויחים וזה ניצחון לכולם.

מדוע כדאי לי לקנות כחול לבן?

בואו נלך שנייה צעד אחורה ונשאל מדוע כדאי לנו לקנות אצל שופרסל מרקטפלייס ולא במרקטפלייס מחו"ל? אם כן קודם כל על שופרסל יש פיקוח של משרד הבריאות, של משרד הכלכלה ושל עוד גופי ממשלה רבים.

על חברות מחו"ל אין את הפיקוח הזה וזה אומר כי עדיף לקנות כחול לבן. אך יש עוד סיבה מדוע כדאי לקנות כחול לבן והיא שאם אתם קונים כחול לבן אתם תורמים למשק הישראלי וגם לעצמכם. על כל קנייה שלכם שופרסל משלמת מיסים והמיסים הללו חוזרים לאחר מכן אליכם. לכן לא כדאי לכם לקנות בחו"ל מכיוון שאתם לא תרוויחו כלום ואף מס לא יחזור אליכם לעולם.

בואו ללמוד עוד על שופרסל

שופרסל מרקטפלייס שמה את הלקוח ואת הצרכים שלו במרכז וכך היא עוזרת ללקוחותיה לקבל את הטוב ביותר. שופרסל הפכה לכזאת מוצלחת בגלל שהיא מעסיקה את העובדים הטובים בשוק בין אם אלו המנהלים המקצועיים ביותר ובין אם אלו העובדים הזוטרים האיכותיים ביותר. עליכם להבין כי שופרסל שמה דגש על מכירת המוצרים האיכותיים ביותר שיש ולכן כה כדאי לקנות אצלה. כדאי לכם גם לקנות כחול לבן מכיוון שכך תדעו כי יש פיקוח על המוצר שקניתם ומכיוון שכך תתרמו למיסים שחוזרים לאחר מכן אליכם הלקוחות שקנו כחול לבן.

קחו את העסק שלכם לשלב הבא - תהפכו להיברידים!