מה זה מרקטפלייס?

עולם האינטרנט נכנס בסערה לחיינו והסיבה לכך היא שמאוד פשוט להבין אותו. גם ילד בן חמש וגם מבוגר בן שבעים יודעים להיכנס לאינטרנט, לגלוש בו, לדבר עם אנשים אחרים והכי חשוב לקנות בו. אך יש עדיין מושגים שנשמעים מפחיד על אף שגם הם מאוד פשוטים לתפעול, כך למשל המרקטפלייס.

מה זה מרקטפלייס? אם כן מרקטפלייס זה זירת מסחר שיש בה גם מוכרים וגם קונים והם מנהלים עסקאות, קונים ומוכרים. האתר שבו המרקטפלייס פועל לעיתים מרוויח עמלות מן המכירה ולעיתים לא. כיום המרקטפלייס הוא מאוד פופולרי וזאת מכיוון שיש בו מגון עצום של מוצרים במגוון עצום של מחירים וכך יוצא כי המרקטפלייסים הם מאוד נפוצים ומאוד מתפתחים ונראה כי המגמה הזאת רק תימשך ותתגבר בשנים הקרובות.

מה זה מרקטפלייס ומדוע חובה שיהיו בו מוצרים איכותיים?

כאשר אנו באים לענות על השאלה מה זה מרקטפלייס אנו צריכים גם לשאול איך המרקטפלייס יצליח ומה הקונים בו מחפשים? אם כן המענה לשתי השאלות הללו הוא שבמרקטפלייס חייבים להיות מוצרים איכותיים במיוחד.

ככל שהמוצרים יהיו יותר איכותיים כך הלקוחות יהיו יותר מרוצים ואם הלקוחות יהיו מרוצים הם יקנו יותר. לכן ההצעה שלנו למנהלי המרקטפלייס היא לבחון מעת לעת את המוכרים באתר ולא רק זאת אלא את המוצרים המוכרים בו ולוודא כי המוצרים הללו יהיו איכותיים. כך כמו כדור שלג האתר ילך ויתפתח וכל פעם עוד לבנה ועוד לבנה תיבנה בו והאתר ימכור יותר ויגיע ליותר קונים ויותר מוכרים איכותיים.

מה זה מרקטפלייס ואיך נדע אילו מוצרים יש בו?

כמובן שבמענה לשאלה מה זה מרקטפלייס אנו צריכים גם לבחון אילו מוצרים יש בו. לכל מרקטפלייס יש את האפיון שלו וכך בהחלט יתכן שאם אנו רוצים לקנות טלוויזיה כדאי לנו לעשות זאת במרקטפלייס אחד ואילו אם אנו רוצים לקנות אופניים יד שנייה כדאי לנו לעשות זאת במרקטפלייס אחר.

אנו מציעים לכם להקיש את שם המרקטפלייס בגוגל או באתר שלנו ולקרוא עליו בקצרה, זה ייקח לכם חמש דקות ובהם תוכלו לברר פרטים על המרקטפלייס. כך תדעו מה זה מרקטפלייס, אילו מוצרים יש בו, מה מוכרים בו, בכמה מוכרים בו והאם המוכרים הם אמינים או לא. זה קל מאוד לברר פרטים על המרקטפלייס ולכן לא כדאי לוותר על כך.

האם כדאי לי לקנות בזול אצל מרקטפלייס?

אי אפשר לשאול מה זה מרקטפלייס ולא לשאול האם כדאי לנו לקנות בזול במרקטפלייס? אם כן הדבר תלוי בשאלה מה אנו קונים. אם אנו קונים מוצר כמו עיפרון או סרגל זה ברור כי כדאי לנו לקנות בזול וזאת מכיוון שגם עיפרון זול הוא עיפרון טוב.

לעומת זאת, אם אנו קונים מחשב או טלוויזיה אנו צריכים לשאול את עצמנו פעמיים האם כדאי לנו לקנות בזול וזאת מכיוון שפעמים רבות מוצר בזול לא יעבוד לנו כמו שצריך. לכן בחנו את המוצר שאתם רוצים לקנות ואז תחליטו האם לקנות בזול או לא וכמה לשלם בעד המוצר שאתם רוצים לקנות.

מה זה מרקטפלייס?

אז מה עוד אנו צריכים לדעת על מרקטפלייס?

התשובה לשאלה מה זה מרקטפלייס היא שזה זירת מסחר שבה פועלים המון קונים והמון מוכרים, זו כיום אחת משיטות המכירה הטובות ביותר שיש באינטרנט. אנו חייבים לציין כי לכל מרקטפלייס יש את האפיון שלו וכדאי להיכנס לגוגל להקיש את שם המרקטפלייס ולראות מה המאפיינים שלו לפני הקנייה בו. אם אנו קונים במרקטפלייס כדאי לוודא כי יהיו בו מוצרים איכותיים ולא רק זאת אלא שלעיתים כדאי לנו לקנות בזול ולעיתים כדאי לנו לקנות ביוקר בכדי לוודא כי נקבל  מוצר איכותי.

קחו את העסק שלכם לשלב הבא - תהפכו להיברידים!