מה הקשר בין המצב הביטחוני בארץ ובין וואלה שופס מרקטפלייס?

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי המצב הביטחוני בארץ לא שקט. כל שבוע יש פיגוע והדבר משפיע על המורל הלאומי ועל אזרחי ישראל. מטבע הדברים כאשר המצב הביטחוני פחות אנשים פחות יוצאים החוצה, פחות הולכים לקניונים או לחנויות בערים ופחות קונים בכלל.

מה הקשר בין המצב הביטחוני בארץ ובין וואלה שופס מרקטפלייס?

אתם בוודאי שואלים איך זה קשור אל וואלה שופס מרקטפלייס, אם כן כאשר אנשים קונים פחות בחוץ הם הולכים וקונים את אותם הדברים באינטרנט. הרי אם אנו צריכים שולחן אז נקנה שולחן פשוט בוואלה שופס. כך יוצא כי אין מיתון בישראל תודות לאינטרנט ולהבדיל מתקופות אחרות שלא היה אינטרנט וזה כמובן דבר חיובי ביותר הנזקף לזכות וואלה ואתרי מרקטפלייס אחרים הפועלים בשוק הישראלי.

האם המצב הכלכלי בארץ משפיע על וואלה שופס מרקטפלייס?

עד עתה דיברנו על המצב הביטחוני בארץ אך אי אפשר להתעלם גם מן המצב הכלכלי שבו האינפלציה משתוללת והריביות עולות. על רקע זה עולה השאלה האם כאשר המחירים עולים הדבר משפיע על וואלה שופס מרקטפלייס?

אם כן וואלה שופס מרקטפלייס היא ענק ישראלי גם כאשר יש עליות מחירים בארץ ובעולם וואלה יכולה לשמור על מחירים שפויים ללקוחות שלה. האיכות של וואלה מאפשרת לה להתגבר על הקשיים הכלכליים שיש במשק הישראלי ובעולם וזה יתרון עצום לקונים של וואלה. הקונים של וואלה מזהים אותה עם אמינות, מהימנות ואיכות ותודות לקונים הללו וואלה ממשיכה לספק להמוני עם ישראל את המוצרים הטובים בשוק במחירים המנצחים שרק וואלה יודעת להציג.

מדוע וואלה שופס מרקטפלייס הוא האתר המוביל בארץ בקמעונאות?

אם תערכו סקר אצל הציבור הישראלי על השם וואלה שופס מרקטפלייס אתם תגלו כי השם הולך יד ביד עם מצוינות בהכול. קודם כל זה מבחר המוצרים העצום של וואלה שאין לאף חנות אחרת בישראל.

אחר כך זה המחירים המעולים של החברה אשר מציגה אותם תודות לגודל העצום של החברה. אך גאוות החברה זה ללא ספק על השירות שלה שידוע בארץ כטוב ביותר. העובדים של וואלה מחונכים על כך כי הלקוח תמיד צודק וכי עליהם לעזור לו בכל שאלה, תהיה או בקשה. כך וואלה יצרה את חברת הקמעונאות המובילה בארץ ובטח בעולם האינטרנט.

האם וואלה שופס יכולה להתחרות גם ענקיות מחו"ל?

אי אפשר לדבר על וואלה שופס מרקטפלייס מבלי להזכיר את אמזון, פייסבוק ואיביי. עולה השאלה האם החברה המובילה בארץ יכולה להתחרות עם חברות מחו"ל? אם כן התשובה היא כן וודאי. וואלה מציעה מוצרים המתחרים עם המחירים של החברות מחו"ל ואף עולים עליהם.

יש לציין גם כי פעמים רבות דמי המשלוח של וואלה הם הרבה יותר זולים משל חברות מחו"ל בגלל שהיא שולחת את המוצרים בארץ והם מייבאים אותם מחו"ל. אתם יכולים לחשוב בהיגיון ולהבין שאם וואלה שרדה כל כך הרבה שנים זה בגלל שהיא עושה דברים נכון וחכם גם אל מול חברות מחו"ל גדולות ככל שיהיו וחזקות וגדולות יותר.

רצינו לספר לכם עוד קצת על וואלה שופס

המצב הביטחוני הוביל לכך שיותר ויותר אנשים קונים באינטרנט וחברת וואלה שופס מרקטפלייס המובילה בשוק באינטרנט הישראלי מכירה בכך. המצב הכלכלי לא מפריע לוואלה למכור את המוצרים הטובים ביותר במחירים הטובים ביותר. כך אתם יכולים להבין כי וואלה שופס היא החברה המובילה בארץ בשוק הקמעונאות ולא נראה כי המצב ישתנה בשנים הקרובות. וואלה יודעת להתמודד עם חברות מחו"ל ואף לנצח אותם פעם אחר פעם וכך וואלה שופס היא האתר המוביל בישראל למכירות

למידע נוסף מוזמנים לבקר באתר שלנו.

 

 

קחו את העסק שלכם לשלב הבא - תהפכו להיברידים!