כיצד טיפסה עזריאלי מרקטפלייס לצמרת אתרי האינטרנט בישראל?

מעניין מאוד לקחת כמקרה מבחן חברה ולראות כיצד היא הפכה לכזאת טובה כאשר במאמר זה בחרנו לבחון את עזריאלי מרקטפלייס. אז כיצד עזריאלי הפכה לכזאת מוצלחת? אם כן מילת המפתח היא תכנון. שמעתם נכון, המנהלים של עזריאלי לא משאירים דבר ליד המקרה. הם חוקרים את המתחרים שלהם, את הלקוחות שלהם.

הם בוחנים כל הזמן מה הם המוצרים המבוקשים ביותר, הם בוחנים מי הם הספקים שלהם, הם משקיעים מאמצים אדירים בהעסקת עובדים איכותיים והם משקיעים משאבים עצומים בפיתוח האתר שלהם. כאשר אתה מתכנן וחוקר יהיו תוצאות ועובדה היא שכיום עזריאלי נחשב לאתר המוביל בארץ ואחד הטובים בעולם. שם המשחק הוא השקעה הן כספית והן מקצועית ובשני הדברים הללו אין ספק כי עזריאלי מצטיין.

מדוע עזריאלי מרקטפלייס משקיעה מאוד בפרסום?

כל אחד ראה את הפרסומות של עזריאלי מרקטפלייס וכל אחד מכיר את החברה. למעשה ניתן לומר כי עזריאלי הייתה חלוצה בתחום הפרסום לאתרי אינטרנט ומאז הרבה מאוד חברות חיקו אותה. החברה מאמינה כי פרסום הוא חיוני להצלחה וזאת מכיוון שהשוק רווי במתחרים ואתה צריך לבלוט ולהיבדל מחברות אחרות.

הדרך הכי טובה לעשות זאת היא באמצעות פרסום כאשר ברור כי עלות הפרסום מחזירה את עצמה שוב ושוב. החברה לא סתם פרסמה אלא השקיעה מחשבה אדירה יחד עם משרד הפרסום שלה בנוגע לשאלה איך ייראה מסע הפרסום של החברה. ואכן המסע הצליח בענק והביא עוד לקוחות רבים לעסק ועזר להפוך את החברה למובילה בשוק הישראלי.

מוזמנים לבקר בדף הבית שלנו למידע נוסף

כיצד טיפסה עזריאלי מרקטפלייס לצמרת אתרי האינטרנט בישראל?

מה מנהלים יכולים ללמוד מן החוויה של עזריאלי מרקטפלייס?

אם אתם מנהלים אתם יכולים ללמוד המון ממקרה המבחן של עזריאלי מרקטפלייס. אתם יכולים ללמוד כי השקעה היא הדבר החשוב ביותר שיש. השקעה במוצרים, בלקוחות, בספקים ובאתר. השקעה שהיא לא רק ההשקעה כספית אלא השקעה רעיונית.

השקעה שהיא גם השקעה בעבודה וגם השקעה בתכנון. אך שימו לב, אולי הדבר החשוב ביותר בעזריאלי זה העובדה כי עובדים בה המנהלים הטובים בשוק. וזה הלקח למי שרוצה לחקות את עזריאלי בכל תחום אתם חייבים את המנהלים הטובים ביותר. ככל שהמנהלים יהיו יותר טובים כך את תצליחו יותר. כל עסק קם ונופל את המנהלים שלו וזה הלקח אולי הכי חשוב מן הסיפור של עזריאלי.

האם עזריאלי מתכננים לצאת לחו"ל עם האתר שלהם?

אי אפשר לדבר על עזריאלי מרקטפלייס ועל ההצלחה העצומה שלו מבלי לשאול האם החברה מתכוונת להתפתח לחו"ל ולמנף את ההצלחה גם לשם? אם כן יציאה לחו"ל היא מהלך לא פשוט הטומן בחובו סיכון לא קטן.

יציאה לחו"ל מחייבת השקעה במרכז לוגיסטי חדש, השקעה עצומה בפרסום ושיווק, השקעה באנשים חדשים ומנהלים חדשים ולכן לא בטוח כי החברה תצא לחו"ל. עם זאת, הכול יכול להשתנות בשוק הדינמי שיש בישראל ועם חברה כמו עזריאלי השמיים הם הגבול בייחוד כשיש את עזריאלי מרקטפלייס. אין ספק כי אם החברה רוצה להגדיל מאוד את הרווחים שלה היא תצטרך לצאת לחו"ל כי השוק בישראל קטן מאוד ואת זאת יש לקחת בחשבון.

לא סיימנו לדבר על עזריאלי

עזריאלי מרקטפלייס טיפסה לשיא בזכות חקירה מתמדת על כל דבר בעסק מהמוצרים ועד הלקוחות מהאתר ועד הספקים. לצד זאת עזריאלי משקיעה מאוד בפרסום מכיוון שצריך לבלוט בשוק ולהיבדל מחברות אחרות. היתרון הגדול ביותר של עזריאלי הוא ללא ספק המנהלים המעולים שלה אשר בולטים מעל כל מה שקיים בשוק. ימים יגידו עם עזריאלי תצא לחו"ל אך אין ספק שגם אם תעשה זאת היא תקצור הצלחה אדירה שם.

 

קחו את העסק שלכם לשלב הבא - תהפכו להיברידים!