האם שופרסל מרקטפלייס הוא המרקטפלייס המומלץ ביותר בישראל למסחר בשנת 2023?

האם שופרסל מרקטפלייס הוא המרקטפלייס המומלץ ביותר בישראל למסחר בשנת 2023?

האם שופרסל מרקטפלייס הוא המרקטפלייס המומלץ ביותר בישראל למסחר בשנת 2023? בכתבה זו נפרט על חוזק המותג של שופרסל מרקטפלייס, היתרונות לסחור בשופרסל מרקטפלייס והאם אפשר להגדיר אותו כמרקט פלייס מספר 1 בישראל בשנת 2023.
אז כפי שכבר כתבנו במאמר אחר על למה כדאי לנו בכלל לסחור עם החנות שלנו גם במרקטפלייס, יש הרבה יתרונות ברורים לסנכרון החנות האינטרנטית שלנו למרקטפלייס וניצול ומקסום של ערוצי הכנסה נוספים לעסק שלנו.
אז בואו נתחיל.

מה זה בכלל שופרסל מרקטפלייס?

נתחיל משופרסל. מותג על בישראל בתעשיית המזון הקיים משנת 1958 וכיום מוביל את שוק המרכולים והסופרים בארץ. נכון לשנת 2021, שופרסל מפעילה בישראל כ-301 מרכולים בפריסה ארצית וכ-90 חנויות פארמה.
שופר-סל הפכה לשם דבר בכל בית בישראל ומספקת שירותי בסיס שכל בן אדם צריך – מזון – שנצרך על בסיס יומיומי.

בשנים האחרונות הבינה שופר-סל את הפוטנציאל שבשירותי האונליין ונכנסה גם היא לעולמות המסחר האלקטרוני והשיקה את שופרסל אונליין – שירות סופר מרקט דיגיטלי שמציע שלל מוצרי מזון לקהל הרחב, עם שירות משלוחים של מספר ימים ספורים עד לדלת הלקוח. כמו כן, שופרסל החלה להציע בחנות האונליין שלה מגוון מוצרים שהם לאו דווקא מזון כמו אלקטרוניקה, מוצרים לבית ולגינה, בישום ועוד. עד כה, כל המוצרים האלו נמכרו כששופרסל בעצמה הסוחר מאחורי כולם.
כיום, תנועת הגולשים הממוצעת מידי חודש תחת כתובת האינטרנט של שופרסל אונליין עומדת על לא פחות מ-615 אלף גולשים! מספר ענק, וניתן להבין עד כמה חזק היא תפסה בשירותי האונליין.

בימים אלו שופרסל מוציאה לאור מרקטפלייס משלה, לאחר שהבינה את הפוטנציאל העצום שבפלטפורמה מסוג כזה. החברה משקיעה על הפרוייקט סכומים לא מבוטלים של כסף, מיליוני דולרים, ואולי היא לא אוהבת להגיד את זה אבל אמזון הישראלית? לדעתנו היא לגמרי מכוונת לשם.
שופרסל תציע לכל סוחר בישראל שיש לו חנות אינטרנטית להשתמש בשירותיה ולנצל את החשיפה העצומה שלה ולהעלות את החנות שלו לפלטפורמה החדשה.

שופרסל מרקטפלייס. בימים אלו בהשקה לציבור
שופרסל מרקטפלייס. בימים אלו בהשקה לציבור

מה הם היתרונות למסחר בשופרסל מרקטפלייס?

בואו נדבר על כמה יתרונות משמעותיים במסחר אלקטרוני על שופרסל מרקט פלייס.

"רכיבה" על תנועת גולשים ענקית מידי חודש וחשיפה לקהל לקוחות פוטנציאלי עצום:

כמו שהבנו, בשופרסל מרקטפלייס יש תנועת גולשים גדולה מאוד בכל חודש. כפי שכל בעל חנות יודע – החשיפה לקהל היעד היא הבסיס לכמה הכנסות יהיו לעסק. בחנות עצמאית, שופכים תקציבים על קידום ממומן וקידום אורגני על מנת לחשוף את החנות שלנו והמוצרים שבה ללקוחות הפוטנציאליים. כאן בשופרסל מרקט פלייס, החשיפה היא חינמית לחלוטין!

קנייה על בסיס יום-יומי:

שופרסל מוכרת מוצרים מתעשיית המזון והכלים לבית. מוצרים אלו הם מוצרי בסיס לכל אדם בעולם. לכן, תדירות הקנייה בפלטפורמה היא יום-יומית ובסקייל של מאות אלפי צרכנים. הבשורה המשמחת בשבילנו בזה, שאם המוצרים שלנו גם יהיו על הפלטפורמה – אנחנו נקבל על בסיס יום-יומי מאות אלפי הזדמנויות שירכשו גם מוצרים שלנו!

מועדון לקוחות קיים ואדוק לפלטפורמה:

לשופר-סל כבר היום יש מועדון לקוחות גדול שאוהב לקנות בפלטפורמה. לא רק שהוא אוהב לקנות בה, הוא גם מחונך בתרבות קניה בצורה שבאותה קניה שבן אדם קונה לחם וחלב הוא יכול להוסיף לעגלה גם מוצרים שאינם מזון כמו אזניות או מנגל גז. החינוך שוק כבר קיים ותרבות הצריכה קיימת, מה שנשאר זה רק להוסיף את המוצרים שלנו.

ערוץ הכנסה נוסף:

כלל בסיס של כל עסק, בין אם פיזי ובין אם דיגיטלי זה להגדיל את מספר ערוצי ההכנסה שלו. בדר"כ, כדי ליצור ערוץ הכנסה חדש ולהפוך אותו לרווחי צריך לעבור מסכת שלבים לא פשוטה – יצירת תנועת גולשים, בניית אמון, הוצאות שיווק, פיתוח מערכת יחסים עם הלקוח ועוד. תחת שופרסל מארקטפלייס כל אלו כבר נחסכים לכם כי המותג דואג לכם להכל.

מיתוג:

תחשבו איך תסתכלו על מותג שתראו אותו מופיע על שלט חוצות בכביש ראשי? אותו הדבר כאן, אם מותג מופיע בפלטפורמה של שופר סל – הוא כבר כמה רמות מעל המתחרים שלו.

מחירים:

בגלל שמדובר בהרבה במקרים בלקוחות שהם תחת מועדון הלקוחות של שופר-סל, החברה תדע לתת הטבות והנחות כחלק מהקנייה הכוללת ללקוח ואז יוצא מצב שלקוח קנה מוצר שלכם כחלק מקנייה שלמה – במחיר זול יותר מאשר בחנות שלכם – מבלי לפגוע לכם בכיס בכלל! מטורף לא?

אמון:

כמה שזה חשוב וכמה קשה לבנות היום אמון עם הלקוחות שלנו בעסק. כשלקוח נותן בנו אמון וקונה מאיתנו, זו זכות ענקית עבורנו ואנחנו נילחם בכל הכוח כדי שהאמון הזה לא יישבר אצלו והוא יישאר לקוח מרוצה וממליץ. האמון הוא הבסיס לכל מערכת יחסים תקינה ובפרט לתהליך של קניית מוצר. אבל כמה קשה ליצור את זה מלכתחילה?
אצל שופרסל, האמון חד משמעית שם. נעוץ חזק. הלקוחות בוטחים במותג ב100% ויודעים שכל דבר שיקנו תחת תעודת הביטוח של שופרסל הגדולה. הם כבר עשו בשבילנו את העבודה, רק נשאר לנצל את האמון הזה גם לטובתנו.

בהמשך:

שופרסל מתכננת להכניס מודל אחסון ושילוח ותחסוך לסוחר את העבודה הזו, סטייל מודל FBA של אמזון המפורסמת. אנחנו רק נעלה את המוצרים שלנו לפלטפורמה, ושופרסל תדאג לפתרונות האחסון והשילוח. LEVEL UP רציני. (אמזון הישראלית כבר אמרנו?)

שופרסל. טראפיק חודשי ענק ומועדון לקוחות אדוק עם תרבות צריכה יום יומית
שופרסל. טראפיק חודשי ענק ומועדון לקוחות אדוק עם תרבות צריכה יום יומית

אז איך מתחילים לסחור בשופרסל מרקטפלייס?

הרשמה:

בשלב הראשון נצטרך להירשם כסוחרים למערכת של שופרסל מרקטפלייס. תוכלו להירשם כאן.
לאחר שתירשמו לפלטפורמה תעברו שיחה עם אחד ממנהלי הפרוייקט אצל שופר סל כדי לוודא שהחנות שלכם עומדת בתנאים ויכולה להתחיל תהליך של מסחר (תנאים כמו: שהחנות לא מוכרת מוצרי מזון, כלי נשק, שהיא יכולה לעמוד בתנאי שילוח של עד 5 ימים ועוד).

חיבור למערכת הסליקה:

לאחר שנרשמנו בהצלחה נעבור לשלב החיבור למערכת הסליקה. נקבל מייל משופרסל עם הסברים מפורטים איך להתחבר למערכת הסליקה – תהליך שנעשה בעצמנו.

ביטוח חבות מוצר:

בשלב האחרון אחרי שהתחברנו למערכת הסליקה בהצלחה, ניאלץ לפי דרישת שופרסל לעשות ביטוח חבות מוצר על החנות שלנו לפי התנאים שלהם. אם תצטרכו עזרה במחיר טוב לפוליסה הזו – כבר דאגנו לכם, רק תשאירו לנו כאן פרטים שלכם ותהיו מבוטחים לפי הדרישה של שופרסל במחיר הטוב ביותר.

סיכום

הבנו את הכוח הגלום בפלטפורמה כמו שופרסל מרקטפלייס ושב-2023 אין מקום יותר טוב לסחור בו עם החנות שלנו. החשיפה הענקית שנוכל לנצל שם, המיתוג שנעשה לעצמנו, המחירים שהלקוחות שלנו יקבלו בזכות הכוח של החברה שאנחנו כאינדיבידואל לא נוכל לתת, האמון שיינתן בנו מ-DAY ONE! כל אלו ועוד, חותמים את הנושא ללא עוררין.

עברתם את כל הבירוקרטיות ואתם מוכנים להתחיל לסחור?
מערכת Go Hybrid תתן לכם את המעטפת המושלמת למסחר נוח, יעיל ואפקטיבי באמצעות סנכרון החנות שלכם לשופרסל מרקטפלייס, מחירים, מלאים והזמנות אוטומטיות!
אז למה אתם מחכים? הירשמו עכשיו וניצור אתכם קשר (:

קחו את העסק שלכם לשלב הבא - תהפכו להיברידים!