מדוע כל כך כדאי לי לקנות אצל אתרי מרקטפלייס ישראלים?

מדוע אנו צריכים מקצוען בשביל שיווק חנות שופיפיי ב-2023?

אנו רואים כי כמו פטריות אחרי הגשם קמו להם אתרי מרקטפלייס ישראלים רבים. כך למשל יש את שופרסל מרקטפלייס, עזריאלי וגם סופר פארם מרקטפלייס. כאשר יש כל כך הרבה אתרים ישראליים וחנויות ישראליות עולה השאלה מדוע כל כך כדאי לנו לקנות דווקא באתרים אלו?

קודם כל אם אתם עדיין לא יודעים מה זה אתר מרקטפלייס ישראלי אני מציע לכם לקרוא מאמר שכתבנו בנושא.

אם כן אנו חייבים לציין כי האתרים הישראלים מציעים מגוון עצום של מוצרים במחירים מעולים ועם משלוח נוח וקל. אנו גם חייבים לציין כי כאשר אנו קונים באתר ישראלי אנו תורמים לכלכלה הישראלית וכאשר אנו תורמים לכלכלה הישראלית אנו מרוויחים דרך השקעות הממשלה. לכן אם אתם קונים כחול לבן אתם תורמים לילדים שלכם, לעיר שלכם ולתשתיות שלכם וזה משהו שאסור לשכוח ומשהו שאנו חייבים לקחת בחשבון.

נקודה אחרונה – כל ספק שמוכר מוצרים על גבי אתרי המרקטפלייס הישראלים עבר סלקציה רצינית ובדיקת תו איכות ותקן לפני שקיבל אישור לפרסם את מוצריו באתר! לכן חברים, אנחנו יכולים להיות רגועים שכל מוצר שנקנה באחד מאתרים אלו הוא מוצר איכותי שנבחן בקפידה ולא פחות חשוב שהספק שלו אמין, מקצועי ובעל תודעת שירות גבוהה.

מדוע עדיף לי לקנות באתרי אינטרנט ולא בחנויות פיזיות?

עוד שאלה שעולה היא מדוע כדאי לנו לקנות אצל אתרי מרקטפלייס ישראלים כמו זאפ, וואלה שופס או מרמלדה ולא בחנויות פיזיות? אם כן כאשר אתם קונים באינטרנט אתם חוסכים גם זמן וגם כסף.

קודם כל אתם לא צריכים לבזבז זמן על נסיעות ופקקים וזה חיסכון כספי עצום וערך גבוה מאוד לאיכות החיים שלכם. קנייה באינטרנט גם מאפשרת לכם להשוות מחירים וסוגים של מוצרים וזה דבר מצוין. לכן איך שלא נסובב זאת נראה כי אתר אינטרנטי עדיף פי כמה על אתר פיזי וזאת ללא קשר לשאלה אם אתם רוצים לקנות מצעים או טלוויזיה.

על מה אני צריך להסתכל כאשר אני קונה אצל אתרי מרקטפלייס ישראלים?

אם אתם מחליטים לקנות אצל אתרי מרקטפלייס ישראלים אתם צריכים לבחון מספר דברים. הדבר הראשון שאתם צריכים לבחון זה את המחיר של המוצר. שימו לב בחנו את המחיר כולל המשלוח ולא רק את המחיר שמופיע באתר.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי כיום יש מבצעים רבים באתרים השונים ולכן כדאי לבחון האם יש מבצע בקרוב ואז כאשר יש את המבצע לקנות את המוצר. המבצעים הם לא רק בבלאק פריידי או יום הרווקים הסיני אלא לאורך כל השנה ולכן כדאי לכם לבחון לעומק האם יש מבצע או לא. נציין כי פעמים רבות גם ללא מבצע המחירים נמוכים יותר באינטרנט מאשר בחנויות פיזיות וזה משהו שאתם חייבים להבין.

בנוסף למחיר חשוב להבין את איכות המוצר – מאיזה חומר הוא עשוי? האם יש לנו עליו אחריות? עמידות למים וכו', כל מוצר והפרמטרים הרלוונטיים אליו.

משלוח – הדבר החשוב ביותר בקנייה אינטרנטית?

עולה השאלה האם כאשר אנו קונים אצל אתרי מרקטפלייס ישראלים האם הדבר החשוב ביותר הוא המשלוח? אם כן התשובה היא שזה אולי לא הדבר החשוב ביותר אבל ללא ספק אחד הדברים החשובים ביותר.

הדבר החשוב ביותר הוא איכות המוצר והמחיר שלו אך אנו חייבים להבטיח כי המשלוח יגיע בזמן וכי הוא לא ייהרס בדרך. לכן אנו מציעים לכם בעת הקנייה לראות איך מבצעים את המשלוח והאם הוא בטוח. עוד דבר שכדאי לכם לבחון זה האם לאחר קבלת המוצר האם אפשר להחזיר אותו במקרה שאתם לא מרוצים ממנו וזה עוד משהו שכדאי לכם לבדוק לפני הקנייה באתר.

משלוח. אחד ההיבטים החשובים שצריך לשים לב אליהם בקנייה באתרי מרקטפלייס ישראלים
משלוח. אחד ההיבטים החשובים שצריך לשים לב אליהם בקנייה באתרי מרקטפלייס ישראלים

קונים אצל אתרי מרקטפלייס ישראלים? שימו לב לאבטחה אצלם

נקודה אחרונה חשובה ביותר בעת קנייה אצל אתרי מרקטפלייס ישראלים זה האבטחה של האתר. ככל שהאתר יהיה יותר גדול כך האבטחה בו תהיה יותר טובה. עליכם להבטיח כי לא תהיה דליפה של פרטיים אישיים לגורמים עוינים ולכן האבטחה של האתר היא קריטית לכם וזה משהו שאסור לזלזל בו. סימן בסיסי לוידוא אבטחת מידע באתר הוא חיבור מאובטח של האתר עם תעודת SSL (ניתן לראות זאת בכתובת האתר שמתחילה בקידומת https – האות 'S' מצביעה על אתר מאובטח).

קחו את העסק שלכם לשלב הבא - תהפכו להיברידים!