איך לפתוח חשבון מוכר בשופרסל מרקטפלייס?

איך לפתוח חשבון מוכר בשופרסל מרקטפלייס?

מזל טוב. החלטתם שאתם לוקחים את החנות האינטרנטית שלכם ומעלים אותה לשלב הבא תוך פתיחת ערוצי מכירה נוספים כמו שופרסל מרקטפלייס (עוברים למודל היברידי).
אבל נשאלת השאלה – איך פותחים חשבון מוכר במערכת? מאיפה מתחילים?
במדריך הבא ניגע בשלושת הצעדים לפתיחת חשבון מוכר במרקטפלייס של שופרסל.

הרשמה

בשלב הראשון נצטרך להירשם כמוכרים למערכת של שופרסל מרקטפלייס. תוכלו להירשם כאן. לאחר שתירשמו לפלטפורמה תעברו שיחה עם אחד ממנהלי הפרוייקט אצל שופרסל כדי לוודא שהחנות שלכם עומדת בתנאים ויכולה להתחיל תהליך של מסחר (תנאים כמו: שהחנות לא מוכרת מוצרי מזון, כלי נשק, שהיא יכולה לעמוד בתנאי שילוח של עד 5 ימים ועוד).

טופס ההרשמה לשופרסל מרקטפלייס
טופס ההרשמה לשופרסל מרקטפלייס

חיבור למערכת הסליקה

לאחר שנרשמנו בהצלחה נעבור לשלב החיבור למערכת הסליקה. נקבל מייל משופרסל עם הסברים מפורטים איך להתחבר למערכת הסליקה – תהליך שנעשה בעצמנו.
הערה חשובה: מערכת הסליקה ששופרסל עובדת איתה היא PayMe. גם אם יש ברשותכם חשבון קיים – עדיין תצטרכו לפתוח אחד חדש דרך הלינק הייחודי של שופרסל.

ביטוח חבות מוצר

בשלב האחרון אחרי שהתחברנו למערכת הסליקה בהצלחה, ניאלץ לפי דרישת שופרסל לעשות ביטוח חבות מוצר על החנות שלנו לפי התנאים שלהם.
במידה ותצטרכו עזרה במחיר טוב לפוליסה הזו – כבר דאגנו לכם.
עוד לא סגורים על מה זה ביטוח חבות מוצר ולמה אנחנו צריכים את זה? מוזמנים לקרוא בהרחבה על הנושא והעלויות במאמר הבא.

חשוב לציין כי הצעדים אינם תלויים אחד בשני. ברגע שנרשמתם למערכת והתחלתם את התהליך ניתן לעשות את הצעדים במקביל – פתיחת החשבון ב-PayMe, סגירת פוליסה של ביטוח חבות מוצר לחנות שלכם וחתימה על הסכם העבודה כספק במרקטפלייס של שופרסל.

עוד לא בטוחים למה בכלל כדאי לכם להפוך את העסק שלכם להיברידי ולהתחיל למכור גם במרקטפלייס?
מוזמנים לקרוא על הסיבות ללמה כדאי לי למכור על גבי מרקטפלייס ישראלי במאמר הבא.

קחו את העסק שלכם לשלב הבא - תהפכו להיברידים!